Saturday, 30 April 2011

KEMBALI MENULIS..!

"menulis satu medium meluahkan dan menyebarkan sesuatu yg x
bisa diungkapkan melalui bibir dan lidah-mulut.."



Salam dan selamat senyum2 (senyum itu sedekah..senyum juga bagus utk kesihatan!..so senyum jee~~)

fuhh~~dah lama yg t'amat x menulis dan updat
e entri di blog yg serba so-so je ni..
so ape ke he nya tetiba nk kembali menulis dan aktif semula??...hehehe..adalah!
sebenarnya tuan punya blog sendr pon x tahu..ape tah lagi anda/kalian semua nak meneka nya..so marila kt sama2 m'anggap hal ini s
eperti anugerah yg x t'jangka hadirnya..mungkin gara2 cuaca yg belakangan ini kjap ON..kjap OFF!..(maksudnya=pg2 hjan lembut2...tgh hr naik panas...ptg plak tetiba tukar jd ribut ganas x cukup nasi!)...ha begitulah~~


tapi mungkin juga sy dapat semangat dr sesorg yg m'sarankan agar b'blogging..hehe sape dia??...xpe itu rahsia sy dgn jantung yg tgh mengepam beribu2 milimeter darah..hehehe


baiklah..demi merealisasikan hasrat sy yg x tahu lah boleh b'tahan sampai bila dan entah ke mana arah destinasinya (blom tahu lg...sbb sy blom beli tiket bas/flight..so masih t'apung2 di langit biru/masih berdiri tegak mcm patung model2 bajet cun~~!)heeee~~~~ sy akn cuba dan cuba sedaya upaya utk m'aktifkan blog ini dan terus memberi sesuatu yg mungkin berguna utk anda/kalian..mahupun sesuatu yg bisa m'buis hati anda utk sentiasa tersenyum dan ketagih utk hari2 melihat+usha2 blog sy..heheehe~~ (bajet berangan lebih je bdak ni~~poyo baii~~!)

"idea yg benar2 bernas+meletop tidak dtg melayang begitu sjh jika
kita malas utk b'fikir"
kadang kala sy t'pikir..blog ni x cantik mane pon klu nk d'bandingkan dgn blog2 yg lain..yelah almaklum shj..sy masih hijau2 daun..hehe..so bnyak bnda yg harus dan mst d'pelajari so selain sumbat input yg padat..dpt jge m'buat mata anda/kalian b'sinar2 saat melihat blog sy..lalu secara automatik b'kata "wow~~!! lawanya...sy ske! ni yg rase t'amat jealous lg cemburu~~"..hehe..kan syok mcm tu~~!...x lah biase2 je..kerana yg pelik itulah yg menarik!!..

sy sgt m'alu2 kan kpd mereka yg sudi m'beri
tunjuk ajr dlm selok belok dn hal2 b'kaitan blog jge pekara2 yg harus malah penting ttg b'blogging.
"mula2 mmg lah leceh...lama2 nnt jd superhero plak!..hehe~~"
so thts all for now...doakan2 moga saya cepat dan b'tmbah2 semangat utk melakukan perubahan yg lebih baik pd blog ini jga m'hasilakn karya/article yg bagus2..sehingga anda/kalian ketagih utk m'bacanya..(ketagih m'baca xpe..jgn pekara yg x baik lg tidak b'manfaat sgtlah diharamkan!..)